Vellykket start på ferge-kampanjene, solgt for 70.000 på 3 uker

Skrevet av: Admin
13/04/2012

23. mars gikk startskuddet for BJRL Medias ferge-kampanjer. – Vi markedsfører fergereiser for de tre Oslo-baserte fergeoperatørene til utlandet, Color Line, DFDS Seaways og Stena Line. I løpet av kampanjens første tre uker er det omsatt reiser for 70.000 hos de tre selskapene, sier daglig leder Bjørn Jarle Røberg-Larsen i BJRL Media.

Høyest omsetning har det vært på fergereiser med Color Line, som trafikkerer strekningen Oslo-Kiel. – Her har kampanjene våre gitt en omsetning på 32.000 kroner i denne startperioden, slår Røberg-Larsen fast. De to andre selskapene har solgt turer for henholdsvis 24.000 kroner (Stena Line) og 15.000 kroner (DFDS Seaways).

- Høysesongen for bestillinger er nettopp nå. Folk som skal avsted på bilferie til Danmark eller kontinentet starter gjerne med en båtreise fra Oslo. Men for Color Line sitt vedkommende er det også en del som velger ekspressferge over Skagerrak fra enten Larvik eller Kristiansand og over til Hirtshals. Disse reisene representerer imidlertid en veldig liten andel av salget kampanjen til nå har generert for Color Line, forteller Røberg-Larsen.

Kampanjen fortsetter foreløpig fram til 1. juni. – Innen det tidspunktet håper vi å ha solgt reiser for de tre selskapene til en verdi av minst 250.000 kroner, sier Røberg-Larsen optimistisk.

Tags: , , ,

Category: Nyheter | RSS 2.0 | Legg igjen en kommentar | trackback

Ingen kommentarer ennå

Si din mening