Fergekampanjene runder 300.000 omsatt

Skrevet av: Admin
12/07/2012

Suksess for BJRL Medias fergekampanjerSom vi tidligere har omtalt, startet BJRL Media opp en kampanje i slutten av mars for de tre fergeselskapene Color Line, DFDS Seaways og Stena Line. Kampanjen fikk en flying start i tida før påske, og BJRL Media håpet å omsette fergereiser for en kvart million kroner før 1. juni.

Nå gikk det noe tregere med omsetning av fergereiser i mai enn forventet. – Vi valgte derfor å forlenge perioden, for å se om salget av fergeturer etterhvert løsnet mer, sier daglig leder Bjørn Jarle Røberg-Larsen i BJRL Media. – Og det viser seg å ha vært en riktig vurdering. Mange er åpenbart sent ute med å bestille ferge til ferieturene sine, og i juni og juli har det tatt mer av enn på forsommeren, forklarer han.

Runder 300.000 kroner
Tallene viser at i perioden fra 23. mars og fram til 11. juli har BJRL Media omsatt fergereiser for omlag 300.000 kroner:

- Color Line omsatt for 153.156 kroner
- DFDS Seaways omsatt for 69.335 kroner
- Stena Line omsatt for 74.796 kroner

- Dette er egentlig ganske gode tall. Og vi er overrasket over at såpass mange bestiller fergeturene sine etter at ferien er i gang. Men slik er det altså. De siste syv dager alene har vi omsatt fergereiser for de tre selskapene til en samlet verdi av 34.000 kroner, sier Røberg-Larsen.

Tags: , , ,

Category: Nyheter | RSS 2.0 | Legg igjen en kommentar | trackback

Ingen kommentarer ennå

Si din mening