1200 nye kunder til Vendela Kirsebom fra BJRL Media

Skrevet av: Admin
10/04/2012

Vendela Kirseboms hudkremerDa BJRL Media for ganske nøyaktig et år siden begynte å markedsføre Vendela Kirseboms hudkremer, ble bl.a. lokalavisen Østlendingen interessert – og omtalte saken både på nett og på papir. Etter et år med markedsføring av produktene, tar vi en oppsummering – og ser at det har blitt 1214 nye kunder til Vendela Kirsebom fra BJRL Media fra april 2011 til april 2012. – Dette er brukbare tall. Vi hadde klart mest trykk på markedsføringen i april, mai og juni 2011, men fortsatt har vi aktiviteter knyttet til disse produktene, sier daglig leder Bjørn Jarle Røberg-Larsen i BJRL Media.

Kampanjen går ut på at nye kunder får en gratis prøvekrukke på Vendela Kirseboms dagkrem eller nattkrem. Verdien på prøven er 200 kroner, og ønsker man det kan man få begge produktene gratis. Innholdet er ment å dekke 30 dagers forbruk, og man kan således få hudkrem for 400 kroner uten å betale noe. Nattkremen “Vendela SilverNight” kan forøvrig hentes på denne linken, og dagkremen “Vendela SilverDay” på denne linken.

Med 1214 nye gratiskunder, betyr det at totalverdien av gratisproduktene som er delt ut er på nærmere 250.000 kroner.

Etter prøveperioden vil de nye kundene få tilsendt nye krukker annenhver måned med innhold tilsvarende 60 dagers forbruk. Dette betaler de ordinær pris for, og leveransen fortsetter så lenge kunden selv ønsker det.

BJRL Media vet ingenting om hvor mange av de nye kundene som fortsetter som betalende kunder etter prøveperioden. – Men vi har fått mange positive tilbakemeldinger fra fornøyde brukere, så vi antar at det er mange som velger å betale for kremene etter at gratisperioden er ute, sier Røberg-Larsen.

Tags: , , , , , ,

Category: Nyheter | RSS 2.0 | Legg igjen en kommentar | trackback

Ingen kommentarer ennå

Si din mening